کرایه و اجاره پژو پارس با قیمت مناسب در تهران

 
اجاره خودرو پژو پارس , شرایط , قیمت و هزینه اجاره پژو پارس روزانه و هفتگی  اجاره خودرو پژو پارس تهران , پژو پارس گزینه مناسب برای کرایه جهت مسافرت است : یکی از خودرو های ایرانی پر طرفدار در ایران پژو پرشیا یا همان پژو پارس است که جز اولین خودرو های لوکس تولیدی ایران خودرو می باشد و در سراسر ایران طرفدار زیادی دارد. این خودرو محصول شرکت ایران خودرو می باشد که در سال ۱۳۷۹ تولید شده است که با توجه به قیمت مناسب جز اولین ماشین های اجاره ای در ایران می باشد. پژو پارس از محصولات داخلی می باشد که حال تلاش متخصصان ایرانی می باشد و دارای امکانات رفاهی و تجهیزات نسبتاً مناسبی می باشد به طوری که امروزه با ورود خودرو هایی مانند ۲۰۶ یا ال نود باز هم طرفداران زیادی دارد و جز محبوب ترین ماشین ها برای خرید و اجاره می باشد.
اجاره خودرو پژو پارس
خودروی پژو پارس برنده رقابت بین خودرو های ایرانی پژو ۲۰۶ ، سمند ، پراید و … است زیرا این خودرو علاوه بر اینکه امکانات زیادی دارد کیفیت خوبی هم در بخش قطعات استهلاک و طراحی دارد به همین دلیل در بین خودرو های دیگر ساخت ایران طرفدار زیادی دارد و جز پر فروش ترین خودرو ها در کشور محسوب می شود. برخی از دلایل از جمله قطعات این ماشین، ساخت و مونتاژ پژو پارس و قیمت رقابتی آن باعث شده در بین رقیبان ایرانی خود مانند پژو ۲۰۶، ۲۰۷ و … محبوبیت بیشتری داشته باشد همچنین در بین خودرو های لوکس کرایه ای ایرانی نیز بیشتر طرفدار و قیمت را دارد.
خودروی پژو پارس دارای موتور۹ /۱ لیتری با قدرت ۹۸ اسب بخار می باشد که مصرف سوخت متوسطی دارد و آلایندگی بسیار کمی ایجاد می کند. همچنین می توان به راحتی سرعت این خودرو را به سرعت بیش از KM 120 رساند و در هنگام سبقت، شتاب گیری قابل توجهی را برای این خودرو فراهم کند. در بیشتر مواقع افراد این خودرو را به دلیل مصرف سوخت و امنیت آن برای مسافرت های بین شهری انتخاب و از موسسه کرایه اتومبیل و تشریفات رنت حودرو اجاره می کنند. این خودرو برای سرنشینان و راننده خودرویی بسیار مناسب است و آسایش زیادی دارد به دلیل اینکه تجهیزات و امکانات به کار رفته در این محصول نظیر موتور با سیستم انژکتوری و فرمان تقویت شده ، آینه خارجی با کنترل برقی ، کولر ۳ زمانه کیفیت و کارایی مناسبی دارند. همچنین این خودرو با استانداردهای کنترل آلودگی و مصرف روز دنیا مطابقت دارد. این خودرو برای توریست هایی که به کشور عزیزمان ایران به منظور گشت و گذار و … سفر می کنند بسیار مناسب است.
فهرست مطالب
 
پژو پارس سال LX TU5
مشخصات موتور و دنده : ۱۶۰۰ _ CC ۱۶ سوپاپ _ ۱۰۸ اسب بخار _ گيربكس ۵ دنده دستی
امکانات خودرو پژو پارس
ترمز ABS و EBD _ ترمز جلو ديسكي با سيستم خنك نگاه دارنده _ ترمز عقب كاسه اي جدید _ کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین _ فرمان هیدرولیک _ سیستم تهویه دستي و اتوماتیک _ موبايل هندزفري _ بلندگوي عقب و جلو _ آنتن اكتيو خودکار _ چراغ مه شكن جلو و عقب_ چراغ نقشه خوان جلو _ آيينه جانبي برقي راهنمادار _ آيينه هاي جانبي تاشونده اتومات _ شيشه سولار و ضد اشعهUV _ شيشه بالابر برقي جلو و عقب _ فرمان چرمي _ روکش درب های بژ _ قطعات دکوراتيو طرح چوب _ رودري جدید _ جلوآمپر یخی _ ۲ سنسور دنده عقب _ قفل ميکرو درها _ قفل با ريموت مرکزی – لاستیک بارز و رینگ اسپرت آلومينيومي ۱۵ _ صندلی تنظيم برقي_ پشتي صندلي جلو و عقب – دماسنج و ساعت روي داشبورد _ بازکن صندوق عقب در داخل اتاق.
بهتر است بدانید اکثر خودرو های اجاره ای شرکت رنت خودرو مدل های جدید می باشند که سطح کارکرد ان ها بسیار پایین می باشد و بالا ترین کیفیت فنی را دارند. اجاره خودرو در شرکت ها به صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و حتی می تواند به صورت سالانه باشد. داشبورد جدید که امروزه در خودرو ها به کار می رود ياد آور داشبورد خودروهای شرق آسيايی است،( خودرو های خارجی اجاره ای) اجاره اپتیما یا اجاره النترا و اجاره خودرو های هیوندایی ، البته مدل‌های مربوط به اوايل سال‌های ۲۰۰۱ می باشد . این داشبورد امکاناتی مانند سیستم بلوتوث_ کنترل سیستم صوتی از روی فرمان_ سیستم جدید صوتی _ سیستم کنترل اتومات تهویه_ طرح جدید چرم فرمان خودرو_ دو ایربگ بودن و … دارد. که این امکانات باعث می شود امنیت و آسایش راننده و سرنشینان بیشتر از پیش شود. که این امکانات باعث شده خودروی پژو پارس یک ماشین مطمئن و راحت برای کسانی که به فکر یک مسافرت لذت بخش و طولانی مدت هستند باشد. همچنین با کرایه این خودرو هم در زمان و هم در هزینه می تواند صرفه جویی کرد. در مورد قیمت ها هم نیز پژو هایی که دارای داشبورد جدید می باشند حدود سه میلیون با داشبورد های قدیمی تفاوت دارند که این قیمت در مقابل امکاناتی که داشبورد جدید دارد بسیار نا چیز است.
افرادی که قصد کرایه خودرو برای یک مسافرت درون شهری یا برون شهری را دارند می توانند با کرایه انلاین خودرو یا به صورت تلفنی یا حضوری ماشین پژو پارس را رزور کنند و سفری کم هزینه و لذت بخش داشته باشند. با توجه به قیمت خودرو ها امروزه اجاره خودروی پژو پارس با توجه به امکاناتی که برای راننده و سرنشینان فراهم می کند یک راه بسیار عالی و مطمئن می باشد.
می توان گفت خودروی پژو پارش تغییر یافته اتومبیل پژو ۴۰۵GLS است که با نام پژو سفیر وارد بازار شد ولی مدتی نگذشت که تغییر نام داد و به پژو پرشیا معروف شد و امروزه در بازار با نام پژو پارس شناخته می شود. طراحی که این خودرو در ابتدا داشت مربوط به دهه ۹۰ میلادی می شد و هیچگونه امکانات خودرو های روز دنیا را نداشت. با توجه به امکانات موجود در اتومبیل پژو ۴۰۵GLS و پژو پارس در قیمت کرایه این خودرو ها تفاوت هایی وجود دارد و قیمت خودروی پرشیا نسبت به اتومبیل پژو ۴۰۵GLS بیشتر است. می توان گفت تقریبا قسمت داخلی پژو پارس بسیار شبیه پژو ۴۰۵GLS می باشد که این شباهت امتیازی منفی برای پرشیا محسوب می شود به طوری که داشبورد این دو خودرو کاملاً شبیه هم هست ولی امروزه این شباهت از بین رفته است و داشبورد پرشیا کاملا تغییر یافته است.
در بعضی مواقع نمی توان تفاوت چند میلیونی قیمت خودروی پژو پارس و جی ال ایکس را متوجه شد. ولی با توجه به تفاوت های آن مانند راحتی بیشتر صندلی ها، فرمان پذیری بالاتر ، طراحی مناسب فرمان، عملکرد بهتر جعبه دنده و کلاچ و چهره متفاوت می توان به برتری پرشیا پی برد. با توجه به شتاب اولیه و سرعت بهبود یافته پارس ۱۶ سوپاپ که بواسطه ی حضور پیشرانه ی استاندارد های یورو ۴ به دست آمده بود باعث شده این خودرو طرفداران زیادی داشته باشد همچنین به دلیل ظاهری زیبا و امنیت این خودرو برای ماشین عروس و مراسمات تشریفاتی نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و با توجه به هزینه مناسب کرایه این خودرو افراد زیادی را جذب خود می کند.
بیشتر مشتریان شرکت های اجاره خودرو که خواهان خودروی پارس ۱۶ سوپاپ هستند اشخاص و ادارات دولتی و مجلس و قضات و توریست ها و کسانی که تصمیم به سفر با خودرو های کرایه ای دارند هستند. تفاوت بین خودروی پارس معمولی با پارس ای ال ایکس در صفحه ی ادوات هوشمند با امکانات مختلف از جمله سنجش مصرف سوخت لحظه ای ، دزدگیر، حسگرهای پارک خودرو ، داشبورد طرح چوب، آفتاب‌گیر چراغ‌دار سرنشین ها، پیشرانه ی پر قدرت تر ۱۶ سوپاپه، ترمزهای دیسکی در هر ۴ چرخ و بالاخره رینگ آلومینیومی ۱۵ می باشد. با توجه به این که اتومبیل پژو پارس سال ایمنی و امنیت زیادی دارد همچنین خودرویی شیک و مدرن است سالانه مشتریان زیادی برای فروش و کرایه دارد. به دلیل این که خودروی پژو پارس امکانات زیادی مانند استاندارد آلایندگی یورو۴ و کیسه هوا راننده و سرنشینان دارد قیمت بالا تری نسبت به پژو پارس های معمولی دارد.
پژو پارس و پژو ۴۰۵
خودروی پژو ۴۰۵ محصول سال های ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۸ پژو فرانسه و انگلیس بود که تولید این خودرو بعد ها در کشور های ایران و مصر ادامه پیدا کرد. این خودرو با توجه به قیمت ان و امکانات موجود در ان تا کنون فروش زیادی داشته است و توانسته افتخارات زیادی برای شرکت پژو به دست بیاورد از جمله رکورد در رالی های داکار. بهتر است بدانید امروزه پایه ی خودروسازی کشور ما روی پلت فرم این خودرو بنا شده به گونه ای که پژو پارس فیس لیفت این محصول که به اشتباه فیس لیفت پژو ۴۰۶ شناخته می شود می باشد که بر اساس پیشنهاد ایران خودرو به پژو فرانسه به عنوان اولین دگرگونی ۴۰۵ به بازار ایران عرضه شد .
پژوrdx و rd و پژو gli و پژو glx هم کپی های تولید شده متناسب با بازار از روی پژو ۴۰۵ هستند . حتی جالب است بدانید که سمند که خودروی ملی است هم نیز روی فرم پژو ۴۰۵ ساخته شده زیرا تا کنون ما نتوانسته ایم به تکنولوژی تولید پلت فرم دست پیدا کنیم. در بازار اجاره خودرو در سراسر کشور چه در تهران و کرج و چه در شهرستان ها تفاوت قیمت زیادی در اجاره خودروی خودرو پژو ۴۰۵ و یا کرایه پژو ۲۰۶ با اجاره خودرو پژو پارس بدون راننده وجود ندارد و افراد با توجه به هدف و نیاز و سلیقه خود آن ها را انتخاب می کنند البته بهتر است بدانید افرادی که قصد سفر درون شهری و تشریفات اداری دارند از خودرو های پژو ۲۰۶ و یا پژو ۲۰۷ استفاده می کنند ولی مشتریانی که قد سفر بین شهری دارند به اجاره خودرو پژو پارس و یا اجاره خودرو سمند می پردازند.
موسسه کرایه اتومبیل و تشریفات رنت خودرو ( اجاره پژو پارس )
شرکت رنت خودرو با ارائه انواع خودرو های ایرانی و خارجی همیشه در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این شرکت خودرو هایی ایمن و مطمئن را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.