انواع کانکس های صنعتی

کارخانه هایی که می خواهند بخش جدیدی را به ساختمان های پیشین ساختمان اضافه کنند، کانکس دست دوم اگر مجهز باشند، می توانند از این نوع سازه ها استفاده کنند، یک واحد کاملا مجهز داشته باشند که دارای مقاومت بالا و قیمت بسیار پایین تر از ساخت و ساز است. ساخت سنتی باغ ها. دفتر را می توان عکس کانکس در یک یا چند اتاق با ابعاد مورد نظر ساخته شده است. این را می توان با طول 4، 6، 8، 10 و 12، و عرض 2.5 و 3 متر با جابجایی ساخته شده است. در صورت درخواست، ابعاد بزرگتر کانکس به صورت محلی ساخته می شود.

 مزایای کانکس مامیس کانکس  اداری:

مزایای امتیازات اداری عبارتند از امکان استقرار سریع کانکس ایستگاه دوچرخه  ، سهولت حرکت، بدون نیاز به مجوز ساخت و ساز، سرمایه گذاری کمتر و غیره.
مشخصات فنی ساخت کانکس اداری:
- شاسی شاتر نوع پرتو.
- اسکلت فولادی پروفیل ضخیم 40x40 و 40x40 میلیمتر با فولاد ضد زنگ.
- پوشش خارجی ورقه گالوانیزه شادولین (فرمت شده) ویژگی های کانکس رنگ کوره.
- پوشش دیوار داخلی P.V.C (عایق پلی استایرن).
- امکانات کامل (کلید، سوکت، روشنایی، سیم کشی استاندارد).
- دارای پنجره ای با درب UvVC.
- امکان پارتیشن بندی داخلی و ایجاد حمام و حمام، کاربرد کانکس تامین آب.
- امکان ساخت عرض 2 متر و 40 سانتی متر یا 3 متر، طول 6 تا 12 متر و ابعاد سفارشی بیش از 100 متر مربع.
- به طور کامل  کانکس سازی کفپوش مشمع کف پوش یا کف پوش چوب P.V.C. گچ تخته در صورت درخواست.
با تجربه موفقیت آمیز کانکس چرخدار  در تولید انواع یقه با کیفیت بالا، مامیس کانکس آماده پاسخ به مشتریان شناخته شده است.
برای مشاوره، سفارش و دانستن قیمت دفتر جعبه، با مشاوران ما در مامیس کانکس – کانکس دست دوم  تماس بگیرید.

گروه صنعتی مامیس کانکس  این مرکز را به مشتریان کانکس و خانه های پیش ساخته ارائه می دهد که شرکت ها یا افرادی که نیازی به اتصال و ارتباط آنها ندارند یا قصد فروش کنسول دست دوم خود را ندارند، کنسول دستی خود را به فروش می رسانند آنها را به فروش می گذارد و مشتریان را به آن نیاز دارند. البته، کنسول تولید لیست قیمت کانکس و ساخت شرکت یکی از اولویت های اصلی است.

معیارهای بسیاری در تعیین قیمت انواع کانکس دست دوم وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از طول جعبه، وزن جعبه، مواد و مواد اولیه مورد استفاده در جعبه، نوع و استفاده از جعبه و غیره در اغلب موارد برای تهیه و ساخت مقادیر کم هزینه، بازبینی کلی از برخورد های دست دوم صورت گرفته است و پس از نقاشی و انجام تعمیرات لازم، این مقایسه برای مشتریان