قیمت روز لاستیک ایرانیان

آنقدر که از لاستیک و مزایای استفاده خرید لاستیک از لاستیک خوب، دقت مشتریان به هنگان خرید لاستیک، قیمت روز لاستیک سبک و سنگین و … صحبت کرده‌ایم، از رینگ کلامی عرض نکردیم!!!

 

رینگ ، ریم، طوقه یا چرخ، تمامی نام هایی است که به قطعه فلزی، فولادی فروشگاه اینترنتی لاستیک، آلومینیومی و آلیاژی گفته میشود که لاستیک به وسیله ابزار خاصی روی آن نصب میشود.

 

اگر رینگ نباشد لاستیک نیز نمیتواند عامل حرکت خودرو شود . پس رینگ خودرو نیز یکی از مهم ترین قطعات خودرو به حساب می‌آید. رینگ ها چون اغلب فرسوده و مستهلک نمیشوند و تنها فروش لاستیک که بر روی رینگ نصب شده است باید تعویض گردد فروش اینترنتی لاستیک ، زین سبب یکی از قطعات با عمر طولانی در خودرو به حساب می‌آیند.

 

از انواع مختلف رینگ بازار لاستیک ایرانیان استفاده شده در خودروهای قدیمی تا خودروهای جدید را میتوان به دو دسته‌ی رینگ های فولادی و رینگ های آلومینیومی آلیاژی لاستیک ماشین  ( به اصطلاح بازار رینگ اسپورت ) اشاره کرد.

 

در لاستیک ماشین  با طراحی قدیمی تر مانند پراید، پژو، پیکان، نیسان وانت زامیاد و … از رینگ‌هایی با آلیاژ فولادی استفاده میشود که از استحکام بالایی برخوردارند، به سختی شکسته میشوند لاستیک خودرو و تنها در اثر ضربه تغییر شکل و فرم میدهند، دارای وزن زیادی هستند و در مقابل دست انداز های شهری مقامند. اما، از ظاهرشان چنگی به دل نمیزند.

اغلب رینگ های فولادی قیمت لاستیک برای اینکه در ظاهر خودرو نقش منفی نداشته باشند از قالپاق‌ ها بزرگ برای پوشانده شدن سطح رویی و ظاهریشان استفاده میشود، قالپاق معمولا از جنس پلاستیک و یا فلزات سبک است که با طرحی خاص بر روی رینگ فولادی نصب میشود و ظاهری قابل قبول را به خودرو میبخشد.

 

اما امروزه در خودروهایی با طراحی جدید  خرید لاستیک از رینگ با آلیاژ آلومینیومی استفاده میشود که عموم بازاری‌ها این دسته از رینگ‌ها را رینگ اسپرت مینامند. رینگ های آلومینیومی سبک هستند، ظاهر زیبایی دارند و در این سالها به کررات مدل‌های مختلف با ظواهر زیبا و دلربا را از آنها دیده‌ایم، قابلیت فرمانپذیری لاستیک ، بالانس و نصب راحت‌تر لاستیک بر روی رینگ‌های آلومینیومی نیز از جمله مزایای استفاده از رینگ‌های آلومینیومی است.

رینگ آلومینیومی  قیمت روز لاستیک مادامی که از با کیفیت ترین مواد و با بهره گیری از بالاترین استاندارد ها ساخته شود، نمیتوان در مقایسه با رینگ فولادی، بر روی آن عیب گذاشت و از معایب لاستیک گفت. اما امان از زمانی که رینگ آلومینیومی از کیفیت ساخت پائین برخوردار و از مواد درجه  خرید لاستیک  دو و سه ساخته شده باشد، در ساده ترین حالت میتوان به این مطلب اشاره کرد که در دست انداز و یا ضربه‌ای که رینگ فولادی را خم و دفرمه میکند، رینگ آلومینیومی به طور کل شکسته و از چرخ و فروش اینترنتی لاستیک  جدا میشود …!

 

جالب است بدانید که کارخانجات تولید قیمت لاستیک  رینگ فولادی در ایران، با کیفیت ترین رینگ‌های فولادی را در جهان تولید میکنند. با افتخار کالای ایرانی در زمینه رینگ‌ فولادی یکی از با کیفیت ترین لاستیک خودرو تولیدات جهانیست، کارخانجات تولید رینگ مشهد یکی از تولید کنندگان  لاستیک ماشین برتر در زمینه تولید رینگ فولادی برای خودروهای شهری و باری در ایران است که تولیدات این کارخانه از استاندارد بالایی برخوردار است. جهت خرید رینگ مشهد برای خودروتان با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمائید.

 

 

من حیث المجموع، رینگ آلومینیومی قیمت روز لاستیک  از مزایای بیشتری نسبت به رینگ فولادی برخوردار است اما اگربا کیفیت و از برند معتبری باشد. اغلب خودروسازان جهان که امروزه از رینگ‌های آلومینیومی برای تولیدات خود استفاده میکنند، با کیفیت ترین و استاندارد ترین رینگ را انتخاب میکنند. فروشگاه اینترنتی لاستیک  بنز، بی ام و، هیوندای، کیا، تویوتا، رنو، پورشه، مازراتی، ولوو، فولکس واگن، نیسان، میتسوبیشی، جک، آئودی، سانگ‌ یانگ  و … و به طور کل اغلب کارخانجات تولید کننده خودرو با هر سطح قیمت و استانداردی، از رینگ های آلومینیومی مرغوب فروش لاستیک  برای خودروشان به سبب بازار لاستیک  رابطه مستقیم با سلامت سرنشینان خودرو، بهره میگیرند.