انواع لاستیک موجود در بازار ایران

 

- خرید لاستیک  پیروزی کامیون با سایز : 12.00-24  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- لاستیک پیروزی کامیون با سایز : 12.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- قیمت روز لاستیک پیروزی کامیون با سایز : 11.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- بازار لاستیک  پیروزی کامیون با سایز : 10.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- فروش لاستیک  پیروزی کامیون با سایز : 9.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

 

 

- فروشگاه اینترنتی لاستیک  دنا کامیون با سایز : 12.00-24  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- بازار لاستیک ایرانیان دنا کامیون با سایز : 12.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- فروش اینترنتی لاستیک دنا کامیون با سایز : 11.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- لاستیک ماشین  دنا کامیون با سایز : 10.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- لاستیک خودرو دنا کامیون با سایز : 9.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

 

- قیمت لاستیک  گلدستون کامیون با سایز : 12.00-24  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- خرید لاستیک  گلدستون کامیون با سایز : 12.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- لاستیک گلدستون کامیون با سایز : 11.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- قیمت روز لاستیک گلدستون کامیون با سایز : 10.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- بازار لاستیک  گلدستون کامیون با سایز : 9.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

 

- فروش لاستیک گهر کامیون با سایز : 12.00-24  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- فروشگاه اینترنتی لاستیک کامیون با سایز : 12.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- بازار لاستیک  گهر کامیون با سایز : 11.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- قیمت روز لاستیک  گهر کامیون با سایز : 10.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

- بازار لاستیک ایرانیان  گهر کامیون با سایز : 9.00-20  ( آج مخصوص محور جلو و آج مخصوص محور عقب )

فروش اینترنتی لاستیک انواع لاستیک و تایر رادیال ( سیمی ) مخصوص کامیون، تریلی ، کشنده و خودروهای سنگین با آج های معدنی، ضد برش و معدنی ، در انواع برند های ایرانی، آسیائی ( لاستیک  کامیون ساخت کره، لاستیک کامیون ساخت ژاپن، لاستیک خودرو ساخت اندونزی، لاستیک کامیون ساخت چین، لاستیک کامیون ساخت تایوان، لاستیک کامیون ساخت هند، لاستیک کامیون ساخت ویتنام، لاستیک ماشین ساخت تایلند ) اروپائي ( لاستیک کامیون ساخت آلمان، لاستیک کامیون ساخت اسپانیا، لاستیک کامیون ساخت رومانی، قیمت لاستیک ساخت فرانسه، لاستیک کامیون ساخت ایتایا، لاستیک کامیون ساخت صربستان، لاستیک کامیون ساخت لهستان، لاستیک کامیون ساخت مجارستان و … ) و آمریکائي .

 

جهت خرید لاستیک کامیون و کسب اطلاع از قیمت روز لاستیک کامیون با وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمائيد

 

 

 

 

لودر ها، بولدوزرها، بیل های   قیمت لاستیک مکانیکی و... به دلیل حجم کاری بالا از ابعاد بزرگی برخوردارند، اما در بین این خودرو ها نیز رکورد دارانی وجود دارند.

 

همچنین وب سایت بازار لاستیک مفتخر است خرید لاستیک  که اولین عرضه کننده لاستیک های فوق سنگین مخصوص ادوات معدنی و تونلی در کشور میباشد.

بزرگترین حفار کابلی لاستیک

 

حفارهای کابلی بر خلاف شاول های کابلی بازوی متحرک ندارند، قیمت روز لاستیک  و بیل آنها فقط به وسیله کابل حرکت میکند. از این وسایل برای حفاری های عظیم بازار لاستیک  و گسترده استفاده میشود. بزرگترین حفار کابلی دنیا ماشین خارق العاده‌ای محسوب میشود که در سال ۱۹۶۹ ساخته شد.

 

فروش لاستیک این وسیله شگفت آور توسط شرکت آمریکایی Bucyrus ساخته شد و Big Muskie نام داشت. این ساخته عظیم بشر، ۱۴۸ متر طول، ۴۶/۲ متر عرض، ۶۷/۸ متر ارتفاع داشت. در حالی که وزن بازار لاستیک ایرانیان  عدد ۱۲۰۰۰ تن بود و از آن فقط یک دستگاه ساخته شد. به همین دلیل بیگ ماسکی یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی لاستیک  ماشین های ساخت انسان به شمار میرود. فروش اینترنتی لاستیک  برای ساخت این حفار عظیم در سال ۱۹۶۹ حدود ۲۵ میلیون دلار هزینه شدکه با محاسبه نرخ تورم، معادل ۱۶۱ میلیون دلار امروز می‌شود. ساخت آن نیز در دو سال و با دویست هزار نفر ساعت کار انجام گرفت.

 

بیگ ماسکی لاستیک ماشین  به صورت تمام برقی طراحی شده و مجهز به ۱۸ موتور الکتریکی ۱۰۰۰ اسب بخاری و ۱۰ موتور ۶۲۵ اسب بخاری بود که مجموع قدرت آن‌ها به ۲۴ هزار اسب بخار میرسید. لاستیک خودرو برق مورد نیاز این وسیله ۱۳۸۰۰ ولت بود که از طریق کابل بسیار قیمت لاستیک ضخیمی تبدیل می‌شد. حجم بیل آن ۱۷۰ متر مکعب بود و ظرفیت ۳۰۰ تن خاک را داشت.  خرید لاستیک شیوه حرکتی این حفار نیز بسیار جالب است، به گونه ای که فاقد چرخ بوده و مجهز به دو پایه بزرگ است که همانند انسان قدم بر میدارند!!! به همین دلیل سرکت لاستیک  آن فقط ۱۰۰ متر در ساعت است.

 

سرانجام به دلیل افزایش قیمت روز لاستیک و هزینه برق و مالفت های عمومی با استخراج معادن، بیگ ماسکی در سال ۱۹۹۱ از خدمت خارج شد و تلاش برای فروش آن نیز به دلیل هزینه بازار لاستیک  سرسام آور دمونتاژ مجد بی نتیجه ماند. پس از ۸ سال بلااستفاده ماندن فروش لاستیک  به دلیل تصویب قانون نهایی سازمان حفاظت محیط زیست ایالت اوهایو در زمینه کنترل معادن، بیگ ماسکی کاملا غیر قابل استفاده شد.

 

فروشگاه اینترنتی لاستیک به رغم تماس های فراوان علاقه‌مندان و تاریخ نگاران مبنی بر انتقال این شاهکار صنعتی به موزه، سرانجام بیگ ماسکی در اواخر سال ۱۹۹۹ اوراق، بازار لاستیک ایرانیان  و ضایعات آن به مبلغ ۷۰۰ هزار دلار! فروخته شد.

 

بزرگترین ماشین حفاری

 

لاستیک ماشین Bagger 293 یک ماشین حفاری چرخ بیل عظیم است که توسط شرکت صنعتی آلمانی Takraf ساخته شده است. این حفار عظیم که هم اکنون در معدن ذغال سنگ آلمان مورد استفاده قرار میگیرد، فروش اینترنتی لاستیک دارای ۱۸ بیل است که روی یک چرخ گردان نصب شده فروشگاه اینترنتی لاستیک  و با چرخش، به حفاری معادن میپردازد.

 

Bagger 293 طولی معادل ۲۲۵ متر دارد، در حالی که ۹۶ متر ارتفاع، بازار لاستیک ایرانیان  و وزن آن نیز برابر با ۱۴۲۰۰ تن است. هر یک از بیل های این حفار فروش لاستیک  غول پیکر، ۱۵ متر مکعب ظرفیت دارند که مجموع ظرفیت آن را به ۲۷۰ متر مکعب میرساند. بنابر گزارش پدال نیوز چرخ گردان آن نیز ۲۱/۳ متر قطر دارد. بازار لاستیک Bagger 293 برای کار نیاز قیمت روز لاستیک به ۵ اپراتور دارد که در طول روز میتواند ۲۴۰ هزار متر مکعب خاک را استخراج کند.

بزرگترین لودر

 

رکورد  لاستیک بزرگترین لودر در دنیا در اختیار لودر L2350 محصول شرکت ‌LeTourneau ایالات متحده است که نام آن در گینس نیز به ثبت رسیده است.

 

خرید لاستیک این لودر عظیم ۲۶۰ تن وزن دارد و مجهز به یک موتور ۱۶ سیلندر ۶۰ لیتری ساخت دیترویت دیزل است که ۲۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. این نیرو توسط ژنراتورهایی قیمت لاستیک به برق تبدیل میشود و سپس این برق لودر را به حرکت در می آورد. این لودر برای بارگیری کامیون ها لاستیک خودرو  و دامپ تراک های ۴۰۰ تنی طراحی شده است. به همین دلیل حجم بیل آن ۴۰ متر مکعب بوده لاستیک ماشین  و ۷۲ تن ظرفیت دارد. طول، عرض و ارتفاع لتورنئو ال ۲۳۵۰ به ترتیب برابر با 20.9 - 6.7 - 6.4 متر است. در حالی که باک سوختی به حجم ۴ هزار لیتر فروش اینترنتی لاستیک  دارد.

 

بزرگترین بیل مکانیکی

 

Liebherr R9800 را میتوان بزرگترین بیل مکانیکی لاستیک خودرو دنیا نامید که وزن خارق العاده ای معادل ۷۹۳ تن دارد.

 

این کوه فولاد فروشگاه اینترنتی لاستیک مجهز به دو موتور ۱۶ سیلندر ۶۰ لیتری است که هریک ۲۰۰۰ اسب بخار و در مجموع ۴۰۰۰ است بخار قدرت دارند. حجم بیل R9800 برابر با بازار لاستیک ایرانیان  ۴۲ متر مکعب بوده و میتواند تا ۸۰ تن بار را بلند کند. این بیل مکانیکی غول پیکر فروش اینترنتی لاستیک طولی معادل ۲۵/۳ متر دارد، در حالی که عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۸/۸۸ متر و ۱۰/۳۳ متر است.

 

حداکثر سرعت لیبهر R9800 تنها دو کیلومتر لاستیک ماشین در ساعت است و به همین دلیل برای جابه جایی هایی با مسافت بالا بیل مکانیکی دمونتاژ شده و قطعات آن توسط تریلر های کمرشکن حمل مشوند، لاستیک خودرو سپس در مقصد توسط متخصصان دوباره مونتاژ قیمت لاستیک میشود.

بزرگترین شاول هیدرولیکی

 

شاول های هیدرولیکی قیمت لاستیک در واقع همان بیل مکانیکی هایی هستند که بیل آنها به صورت برعکس نصب میشود و همانند لودر اقدام به خاک برداری میکنند. شاول ها در نوع هیدرولیکی و کابلی خرید لاستیک  ساخته میشوند. Terex Rh400 بزرگترین شاول لاستیک هیدرولیکی دنیا است که ۹ متر ارتفاع و ۱۰/۱ متر عرض دارد. RH400 هم مانند Liebherr R9800 مجهز به دو موتور ۱۶ سیلندری ۶۰ لیتری است که مجموع  قیمت روز لاستیک قدرتی برابر با ۴۵۰۰ اسب بخار دارند. در چنین شاول بازار لاستیک ها و بیل مکانیکی های عظیمی نیروی موتور توسط دینام هایی به برق تبدیل شده و سپس این برق پمپ های هیدرولیکی را به چرخش در می آورند. وزن این شاول عظیم عدد خارق العاد  فروش لاستیک۱۸۰۰ تن بوده در حالی که حجم بیل آن ۵۰ متر مکعب است.

بزرگترین شاول کابلی

تفاوت فروش اینترنتی لاستیک شاول های کابلی با شاول های هیدرولیکی در این است که بیل آنها توسط کابل ها و بازوهای عظیمی بازار لاستیک ایرانیان حرکت میکند.

 

اکثر شاول های بزرگ از نوع تمام برقی هستند فروشگاه اینترنتی لاستیک و برق مورد نیاز آنها از طریق کابل های بسیار قطور تامین میشود فروش لاستیک . شاول 4100XPB محصول شرکت P&H ایالات متحده، بزرگترین شاول کابلی دنیا محسوب میشود که از نوع تمام برقی است. این شاول عظیم مجهز بازار لاستیک  به ۶ موتور الکتریکی است که مجموعاْ ۱۵ هزار اسب بخار قیمت روز لاستیک  قدرت تولید میکنند.

ظرفیت بیل 4100XPB معادل ۶۷ متر لاستیک  مکعب است و میتواند تا ۱۱۰ تن بار را بلند کند، خرید لاستیک  بنابر این از آن برای بار گیری کامیون های عظیم استفاده میشودقیمت لاستیک . طول، عرض و ارتفاع این شاول کوه پیکر لاستیک خودرو به ترتیب برابر با ۲۲ ، ۱۴/۴ ، ۱۴/۷ متر، در حالی که وزن خارق العاده ای معادل ۱۵۳۶ تن دارد.