تعمیر انواع کانکس و کانتینر در ایرانا سازه

بازسازی و تعمیرات کانکس , تعمیر و بازسازی کانتینر , گروه کانکس سازی ایرانا سازه : از مهمترین خدمات مجموعه ایرانا سازه به مشتریان و خریداران بازسازی و تعمیرات کانکس است . کانکس ها بعد از مدتی ممکن است در اثر استفاده ی زیاد یا ریزش مصالح بر روی آن ها یا در اثر برخورد با انواع ماشین آلات ممکن است نیاز به تعمیر و بازسازی داشته باشند . در اثر آسیب به کانکس ها ممکن است دیواره ها , ایزولاسیون سقف و نفوذ آب به داخل سازه انجام پذیرد .

بازسازی و  تعمیرات کانکس

در چنین حالت هایی برای جلوگیری از صرف هزینه ی مجدد برای خرید کانکس بهترین روش این است که اقدام به تعمیر و بازسازی کانکس کرد . در تعمیر و بازسازی کانکس تمامی بخش های کانکس اعم از پنجره ها , درب , سقف و دیواره های سازه را می توان بازسازی و تعمیر کرد . بعد از بازسازی کانکس مجددا قابل استفاده است و دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست .

بازسازی و تعمیرات کانکس , تعمیر و بازسازی کانتینر

بازسازی و تعمیرات کانکس , تعمیر و بازسازی کانتینر

جهت تعمیر و بازسازی سازه مورد نظر خود ابتدا باید با مشاورین و متخصصین مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید و مشخصات سازه , آدرس محل نصب کانکس , همچنین نوع آسیبی که به کانکس وارد شده را در اختیار متخصصین ما قرار دهید . کارشناسان مجموعه ما به محل مورد نظر مشتری رفته و اگر کانکس نیاز به بازسازی بیشتر داشته باشد آن را به کارگاه انتقال می دهند و در کارخانه اقدام به بازسازی سازه می کنند ولی اگر کانکس مورد نظر نیاز به تعمیرات جزئی داشت در همان محل اقدام به بازسازی و تعمیر سازه می کنند .

 

سوالات رایج درباره تعمیر و  بازسازی کانتینر

آیا بازسازی کانکس به صرف است با خیر ؟

کانکس اگر آسیب جدی به آن وارد نشود یعنی در بازسازی و تعمیر مثل نو شود بسیار به صرفه است تا بخواهید هزینه ی اضافی را جهت خرید سازه جدید بکنید . از طرفی اینکه اگر بخواهید سازه ی جدیدی را خریداری کنید هزینه های حمل و تخلیه اضافی است و سبب بالا رفتن هزینه ی شما می شود .

زمانی که باید صرف تعمیر و بازسازی سازه شود تقریبا چقدر است ؟

نمی توان زمان دقیقی برای تعمیر یک سازه تعریف کرد . میزان کاری که برای بازسازی لازم است و ابعاد آن تا حدودی تعیین کننده ی زمان بازسازی سازه است . اما اگر بخواهیم زمان تقریبی برای تعمیر کانکس را تعریف کنیم تقریبا دو تا ده روز زمان متغییر است . البته از این نکته نیز نباید غافل شد که میزان صدماتی که به سازه وارد می شود نیز تعیین کننده ی زمانی است که باید صرف بازسازی یک سازه کنیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید کانکس , قیمت کانکس , کانکس دست دوم , کانتینر , بازسازی و تعمیر کانکس و کانتینر با کارشناسان مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه تماس حاصل فرمائید .