انواع کانکس گروه صنعتی ایرانا سازه

کمپ پیش ساخته پانلی کانکس   , طراحی و ساخت انواع کانکس پانلی در ابعاد مختلف با نما و طرح جدید , هزینه و قیمت خرید کانکس کمپ پیش ساخته پانلی دست دوم و نو : کمپ های پیش ساخته پانلی فروش کانکس  به گونه ای تولید می شوند که جنس دیواره های آن از پانل  ایرانا سازه است .

 

دیواره ساندویچ پانل چیست ؟

دیواره ی  کانکس ایرانا سازه این نوع از پانل ها به صورت صنعتی در  شرکت کانکس سازی در تهران و کرج ساخته و تولید می شود و دارای ابعاد و اندازه ی های مختلف کانکس سازی در تهران در جنس های متنوع است . و از نظر ابعاد در انواع مختلفی طراحی کانکس ارزان قیمت و تولید می شوند و از نظر طول نیز از قابلیت تغییرخرید و فروش کانکس  برخوردارند و دارای عرض های مختلف هستند . از لحاظ عایق بندی دارای مدل های مختلف هستند و عایق پلی استایرن , عایق پلی اورتان و سیمان و الیاف لیست قیمت کانکس و .. هستند .

کسب اطلاعات و قیمت روز انواع کانکس : کانکس

دلایل استفاده از کمپ پیش ساخته پانلی

کانکس سازی ایرانا سازه از این سازه در محل هایی استفاده می شود که خیلی دور و صعب العبور هستند و از آن جا که این مکان ها و جاها از امکانات کمتری برخوردارند تامین نیروی کار کانکس سازی ایرانا سازه برای ساخت و ساز سازه های سنتی و .. سخت است . شرکت کانکس سازی به همین سبب گروه صنعتی ایرانا سازه اقدام به طراحی و ساخت کمپ پیش ساخته پانلی در طرح ها و اندازه های مختلفی می کند . کانکس سازی  و مهمتر از همه این که این نوع از کانکس ها از سرعت ساخت بالایی برخوردارند .

به عنوان نمونه برای ساخت یک ساختمان ۱۰۰ متر مربعی زمانی درانواع کانکس  حدود ۱۰۹ روز نیاز است که با استفاده از امکانات کانکس آلفا می توان آن را به ۳۰ روز کاهش داد . نحوه و نوع اجرای این پروژه به گونه است که ابتدا نقشه طراحی می شود و سپس پس از مشخص شدن ستون ها در نقشه و قیمت کانکس ایرانا سازه طرح اقدام به ساخت سازه می کنند . و سپس ستون ه قیمت کانکس ا را با پروفیل های ۹۰*۹۰ و ۶۰*۶۰ اجرا می شود . و سپس پنجره و درب نصب می شود و سپس تاسیسات آب و برق نصب می گردد و بعد از درزبندی محصولات گروه صنعتی ایرانا سازه آماده ی استفاده می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول انتخابی با کارشناسان فروش مجموعه  ایرانا سازه تماس بگیرید .

 

 

کانکس سرایداری , خرید کانکس , فروش و قیمت کانکس  سرایداری , طراحی و ساخت انواع کانکس سرایداری در ابعاد مختلف با بهترین کیفیت و استاندارد روز دنیا در استحکام : طراحی و ساخت کانکس سرایداری یکی دیگر از محصولات تولیدی مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه استفروش کانکس  . کانکس های سرایداری بر اساس سفارش و ایرانا سازه نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند . کانکس ایرانا سازه  مراحل ساخت این نوع از کانکس ها ی گروه صنعتی ایرانا سازه به گونه است که ابتدا مشتری محصول انتخابی خود را سفارش می دهد قیمت کانکس  و مهندسین و متخصین ما بر طبق نیاز و خواسته ی مشتری کانکس مورد قیمت کانکس ایرانا سازه  نظر را طراحی می کنند و پس از ساخت آن را تحویل مشتری می دهند کانکس سازی. تحویل به موقع کار به مشتری از اولیت های کاری مجموعه ی شرکت کانکس سازی است . یکی از پرکاربردترین کانکس ها , کانکس سرایداری است .

کانکس سرایداری

کاربرد کانکس سرایداری

حراست مراکز اداری شرکت کانکس سازی ایرانا سازه و دانشگاه ها

حراست کارگاه ها کانکس سازی ایرانا سازه  و کارخانه جات بزرگ

استفاده لیست قیمت کانکس در بزرگراه ها به عنوان مجتمع های نظامی

مورد استفاده در کارخانه جات ذوب آهن خرید و فروش کانکس و خودروسازی ها

پروژه های عظیم ساختمانی  کانکس ارزان قیمت و عمرانی

  • و ..

انواع کانکس سرایداری

  • سرایداری سیار ( متحرک )
  • کانکس سرایداری ثابت

در طراحی و ساخت هر دونوع کانکس باید از مواد اولیه درجه ی اول و مرغوب استفاده شود تا کانکس سازی در تهران  بعدا با هیچ مشکلی مواجه نشد کانکس ارزان قیمت  . در طراحی این نوع کانکس باید به این نکته توجه کنیم خرید و فروش کانکس  که چون کاربردی سرایداری و به نوعی نگهبانی را دارند شرکت کانکس سازی ایرانا سازه  باید از هر چهار طرف دید کاملی به اطراف داشت لیست قیمت کانکس و همچنین مجهز بودن به سیستم آشپزخانه , سرویس بهداشتی از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا مکانی است که سرایدار در آن زندگی می کند و باید مکانی کانکس سازی ایرانا سازه مناسب برای استراحت او فراهم شود .

مزایای کانکس سرایداری

عایق شرکت کانکس سازی رطوبت و دما

از قابلیت جابه جایی آسان و کانکس سازی  سهلی برخوردار است

مقاومت انواع کانکس بالا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی

مقاوم  قیمت کانکس در برابر زلزله و دیگر قیمت کانکس ایرانا سازه بلایای طبیعی

استفاده از رنگ بندی های مختلف گروه صنعتی ایرانا سازه ( با کیفیت ترین رنگ ها با برندهای برتر جهانی )

مورد استفاده مجدد کانکس ایرانا سازه  در مکان های دیگر

فروش ایرانا سازه , خرید کانکس سرایداری دست دوم

کانکس سرایداری دست دوم

اگر به دنبال راهی برای  فروش کانکس کم کردن هزینه ی شرکت و سازمان خود هستید و به فکر خرید کانکس سرایداری افتاده اید ما به شما کانکس سرایدری دست دوم را پیشنهاد می کنیم خرید کانکس  . که با خرید این نوع کانکس علاوه بر اینکه در هزینه صرفه جویی کرده اید کانکس  سبب حفظ و نگهداری محیط زیست شده اید . شرکت کانکس سازی در تهران و کرج  افرادی که به فکر راه اندازی کانکس های کارگاهی در محل های پروژه ی خود کانکس سازی در تهران  کرده اند بیشترین مشتریان کانکس سرایداری هستند و سفارش خرید کانکس ارزان قیمت این نوع از محصول را می کنند . کانکس های دست دوم  خرید و فروش کانکس شرکت ایرانا سازه به گونه هستند که ابتدا آن ها را بازسازی می کنیم و اگر نیازی به تعمیر داشته باشند تعمیرات لازم بر روی این نوع از کانکس ها انجام می گیرد و سپس در لیست قیمت کانکس انبار شرکت نگهداری می شود و در مواقع نیاز مشتری شرکت کانکس سازی ایرانا سازه و درخواست خرید مشتریان عزیز آن ها را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می دهیم .

پیشنهاد می شود کانکس سازی ایرانا سازه  قبل از خرید این دسته از کانکس ها با کارشناسان فروش شرکت کانکس سازی و همچنین متخصصین ما مشورت کنید تا راهنمایی های لازم کانکس سازی  را دریافت کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

کانکس کارگاهی , خرید , فروش و قیمت کانکس کارگاهی دست دوم , طراحی و ساخت انواع کانکس کارگاهی طبقاتی کامل , مرکز خرید و فروش انواع کانکس کارگاهی در تهران  قیمت کانکس ایرانا سازه : کانکس کارگاهی همانگونه که می بینید از نامشان مشخص است که کاربردی کارگاهی دارند . تمامی کانکس هایی که در پروژه های ساختمانی قیمت کانکس , معماری و کارگاهی می بینید همگی کانکس کارگاهی هستند که از قابلیت جابه جایی گروه صنعتی ایرانا سازه نیز برخوردارند . یکی از مهمترین مزیت قابلیت جابه جایی کانکس این است که می توان بعد از اتمام یک پروژه کانکس کارگاهی را به راحتی می توان به محل دیگر پروژه برد و در آنجا استفاده کرد که هم در وقت و هم در هزینه کانکس ایرانا سازه صرفه جویی می شود .

کانکس کارگاهی چیست

این دسته از کانکس ها در واقع می توان این گونه تعریف کرد ایرانا سازه  که از آن برای استقرار کارگران , مهندسین , مدیران و سرپرستان پروژه ها , تمنسین ها و به عبارتی تمامی افرادی که در یک پروژه ی عظیم ساخت و ساز فروش کانکس  با یکدیگر همکاری می کنند , استفاده می شود . در بالا نیز به این نکته مهم اشاره کردیم که این نوع از کانکس ها از قابلیت جابه جایی برخوردارند و در ضمن می توان در صورت تقاضای خرید کانکس مشتریان عزیز آن ها را به صورت ثابت نیز طراحی کرد .

کاربرد کانکس کارگاهی

مورد استفاده در پروژه های عظیم ساخت و ساز کانکس مثل سد سازی , پل سازی , استخراج معادن , آپارتمان های بزرگ , بازارهای تجاری , ساخت هتل ها و ..

مورد استفاده در پروژه های عظیم دولتی شرکت کانکس سازی در تهران و کرج مثل نفت , پتروشیمی و ..

مورد استفاد در ریل کشی ها , انواع کانکس راه سازی ها و .