مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی : یکی از زیباترین مراسم های که در کل دنیا وجود دارد برگزاری مراسم عروسی است. از گذشته تا کنون همه مردم با برخی از آداب و رسوم خاص این روز عزیز را جشن می گیرند. در گذشته های دور نیز انسان ها این روز را به پایکوبی و شادی مشغول می شدند.

اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی مراسم ازدواج هم تغییر کرده است و به شکل های مدرن و جدیدی برگزار می شود . عروس و دامادهای عزیز دوست دارند این روز را هر چه رویایی تر و با شکوه تر برگزار کنند زیرا فقط یک شب در عمرشان این اتفاق می افتد.

وقتی صحبت از یک مراسم خوب می شود یعنی اینکه همه ی رسوم و تشریفات باید در آن انجام شود و اینکار ساده ی به نظر نمی آید. اگر می خواهید یک مراسم رویایی برای خود بگیرید باید دوندگی های زیادی انجام دهید و زمان زیادی را برای اینکار صرف کنید.

مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

مثلا انتخاب لباس مناسب برای عروس و داماد در باغ تالار عروسی ، انتخاب حلقه، تعیین بودجه برای مراسم ، برنامه ریزی های دقیق ، انتخاب باغ یا سالن تالار ، پذیرایی مناسب ، آرایشگاه ، دسته گل عروس ، سفارش کیک ، انتخاب آتلیه ، تزئین اتاق عقد و …. همه از مواردی هستند که باید پیش از اینکه مراسم خودتان را برگزار کنید به فکر آنها باشید.

البته مهم ترین کارها به اموری مرتبط هستند که باید در روز عروسی آنها را انجام بدهیم . باید بین همه تیم های فعال در عروسی و پذیرایی هماهنگی لازم وجود داشته باشد . جشن عروسی به عروس و داماد متعلق می باشد و واقعا نمی توان بر روی کمک آنها در چنین روزی حساب کرد و واقعا پیگیری چنین اموری که در شب عروسی ، عروس خانم و آقا داماد شایسته آنها نیست .

مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

خانواده داماد و عروس می توانند در تمام امور عروسی نظارت های لازم را داشته باشند ولی باز هم این گزینه مناسب نیست. زیرا در چنین شبی خانواده عروس و داماد همین قدر که حواسشان به احوال پرسی وپذیرایی مهمانان باشند خود کار سختی است و واقعا ایجاد هماهنگی بین سایر تیم های فعال توسط خانواده های طرفین چندان مناسب و برازنده آنها نخواهد بود.

اگر شما هم می خواهید یک خدمات مجالس رویایی را برای خود رقم بزنید بدون اینکه نگران چیزی باشید به شما توصیه می کنیم که از یک تیم تشریفات و خدمات مجالس قوی استفاده کنید. موسسه های خدماتی می توانند همه ی کارهای را که به مراسم شما مرتبط است به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهند و آنها را به بهترین صورت ممکن مدیریت می کنند.

همه ی امور از انتخاب تالار و آتلیه گرفته تا سرویس دهی و پذیرایی از مهمانان همه توسط تیم تشریفات قابل پیگیری می باشند ؛ خدمه موسسه تشریفاتی با ظاهری آرایسته و مودب اماده خدمت رسانی به مهمانان شما خواهند بود.

اگر از یک موسسه خدمات استفاده کنید می توانید بهترین شب زندگیتان را بدون استرس به پایان برسانید. البته ما هر تشریفاتی را پیشنهاد نمی کنیم باز هم تاکید می کنیم استفاده از تیم خبره ، کاربلد و با تجربه می توانند بهترین شب را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان و پاییز

اما برگزاری مراسم عروسی و تشریفات عروسی در فصل زمستان و پاییز و موقع برف ریزان ایرادی دارد این است که رفت و آمد برای مهمان ها دشوار خواهد شد،پس اگر روز برگزاری مراسم عروسی هوا برفی است یا احتمال دارد برفی باشد .برای جا پارک ماشین مهمان ها به فکر باشید و چک کنید تا به تعداد افرادی که دعوت شده اند جای پارک باشد.

برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان

می توانید برای تزئین اتاق عقد مراسم عروسی از ایده شاخه های خشک درختان یا تزئین با نور شمع یک راه ارزان قیمت و درعین حال مقرون به صرفه و رویایی و رمانتیک است که باعث گرمی و ایجاد جوی صمیمی در مراسم می شود. شما می توانید با استفاده از برگ های پاییزی تمی ایجاد کنید و گیف های مهمانی را با یک برگ پاییزی و همچنین با یک میوه درخت کاج و ایجاد قندیل هایی ساختگی در گوشه و کنارهای سالن عروسی و یا در در روی میزهای سالن برای مراسمتان فضایی خاص ایجاد کنید و رنگ و بوی خاص تر بدهید.یک ایده بکر و بینظیر برای دادن یادبود به مهمان هایی که در مراسم شما شرکت کرده و هدایایی به شما اعطا کرده اند این است که میتوانید گوهای شیشه ای که در داخل آنها برف های ریز شناور هستند تهیه کنید و تقدیم مهمانهایتان بکنید.

تشریفات مجالس در فصل زمستان

برای تشریفات عروسی فصل زمستان ایده های دکوری جالب و جذابی وجود دارد که هم میهمان هایتان احساس گرمی و آرامش میکنند و هم منظره جالبی به مراسم عروسیتان اعطا میکند،نخستین گام اجاره کردن مکانی که دارای شومینه باشد یک ایده خوب و جالبی است.شاید در تابستان این کار عجیبی باشد اما در فصل زمستان بسیار زیبا و شگفت اور است با ایستادن در کنار شومینه یک ایده و سبک جذاب عکاسی خلق کنید.

چون عروسی در یک روز سرد زمستانی است شما باید با اقداماتی مهمان هایتان را گرم نگه دارید.به جای پذیرایی با نوشیدنی های خنک و با ایده چتردار و سالاد های سبک بهتر است به مهمانهایتان غذایی بدهید که منوی کبابی داشته باشد و این یک ایده جالب و جذابی است (سبزیجات،گوشت،پنیر) و همچنین با افزودن سوپ خامه ای به منوی غذایی مهمان هایتان بایک پیاله کوچک میتوانید از مهمانهایتان پذیرایی کنید که این یک کار عالی و جالبی است.برای گرمی بخشیدن به مهمانی و مراسم خود می توانید با نوشیدنی های گرم نظیر شیر و قهوه داغ یا شکلات و مارشمالو از مهمان هایتان پذیرایی کنید وآنها را شگفت زده کنید.

اگر توان و بضاعت مالی تان اجازه دهد به یک جزیره گرم و آفتابی سفر کنید و ماه عسل خود را در جایی گرم بگذرانید در حالی که شهر محل زندگی شما دارای هوای سرد و زمستانی است.میتوانید به یکی از شهرهای جنوبی یا جزیره ها مخصوصا جزیره کیش سفر کنید برای داشتن عکس های عروسی می توانید لباس عروستان را نیز با خودتان ببرید دقت کنید اگر در فصل زمستان به این سفر بروید برایتان ارزان تمام میشود.

تشریفات عروسی شب آرا نور

تشریفات عروسی در فصل زمستان و پاییز مزیتی دارد و آن این است که شما در انتخاب گروه موسیقی که دوست دارید،و تاریخ روز عروسی و مکان برگزاری مراسم هر چیزی که بخواهید انتخاب کنید و نیازی نیست برای این تدارکات ۶یا۹ماه قبل از مراسم عروسی هایی که در فصل بهار و تابستان برگزار میشود وقت رزرو کنید،مطمئن باشید بهترین و عالی ترین چیزها نصیب شما خواهد شد.

در فصل تابستان به خاطر تعطیلات که بیشتر افراد و خانواده ها احتمال دارد در تعطیلات و سفر باشند از این رو جمع کردن مهمان ها در فصل زمستان راحت تر خواهد بود و با تاریخ عروسی شما مشکلی نخواهند داشت.

زمستان فصل ناپایداری هاست و هوا میشود گفت که تقریبا قابل پیش بینی است،هوای سرد غالب است و شما می دانید چه چیزی در انتظار و پیش روی شماست .در فصل تابستان همه انتظار گرما و هوای آفتابی دارند.اما در فصل زمستان هوا پایدار نیست،شاید منتظر افتاب باشید ولی برخلاف انتظار شما ممکن است کل روز باران ببارد .پس با کت و دستکش به پیشواز روز عروسی و بهترین روز عمر خود بروید

برگزاری مراسم حنابندان :در تشریفات عروسی از گذشته تا کنون ایرانی ها حنابدان را برگزار می کردند و در هر قسمتی این مراسم به گونه ی خاص برگزار می شود البته این جشن را در خانه پدری عروس می گیرند و به عبارتی برای خداحافظی عروس خانم می باشد.

علت استفاده از رنگ حنایی برای نماد رنگ شادی بهشت می باشد و همچنین خبر از شادی و نیکبختی داشته است.البته این مراسم در اندیشه باستان ایران جایگاه ویژه ی داشته است.

برگزاری مراسم حنابندان

چگونگی برگزاری مراسم حنابندان

این مراسم به تشریفات مجالس نزدیک باشد و البته شاید این روزها دیگر از آن مانند گذشته استقبال نکنند زیرا ریشه ی قدیمی دارد. در این مراسم دست ها و معمولا پاهای عروس را حنا می زنند.البته با توجه به آداب و رسم در برخی از مکان ها این کار توسط برادر داماد برای آقا داماد و خواهر عروس برای عروس خانم انجام شود.

اما گاهی هم عروس برای داماد و داماد برای عروس حنا می گذارد. البته امروزه هم بجای اینکه حنا را بر روی دستان عروس و داماد بگذارند بر روی گل یا اسکانس می گذارند.
انگونه که به نظر می رسد در جنوب ایران این مراسم بیشتر برپا می ماند.

در جنوب کشور تشریفات مراسم  حنابندان بیشتر از مراسم نامزدی و عقد مورد توجه قرار می گیرد تا جایی که این مراسم را مانند مراسم عروسی می بینند.

در سیستان و بلوچستان خانواده های عروس و داماد به این مراسم اهمیت ویژه ی می دهند و این مراسم در ابتدای شروع با دیگر جاها متفاوت می باشد.

مراسم حنابندان

خانواده داماد ، داماد را برای عروسی می آورند و آنها در پشت در برای عروس شعری می خوانند و به عبارتی او را طلب می کنند و همچنین خانواده عروس با حالتی خاص شعری می خوانند که ما به شما عروس نمی دهیم و پس از گذشت کش و قوسی چند بار با نام آوردن داماد درخانه برای داماد و مهمانان باز می شود و مراسم شروع می گردد.

  برگزاری مراسم حنابندان در خوزستان به این صورت است که چند روز پیش از برگزاری مراسم عروسی آن را برگزار می کنند و مانند یک آگهی می ماند . در این مراسم بیشتر تازه عروس ها و خانم ها حاضر می شوند و خبری از آقایان در مراسم نیست.

بیشتر افراد درجه اول در این مراسم حضور دارند و در واقع یک مراسم کوچک می باشد. اما این مراسم به شدت برای آنها حائز اهمیت است و خانم ها و دخترخانم ها از لباس خاصی برای این شب استفاده می کنند. البته پس از اینکه مراسم حنابندان تمام شد تا مراسم عروسی جشن و پایکوبی برقرار می باشد.

برگزاری مراسم حنابندان شب آرا نور

برای برگزاری خدمات مجالس و تشریفات و مراسم حنابندان در شب آرا نور تمهیدات ویژه ای در نظز دیده ایم ، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در شب آرا نور تماس حاصل فرمائید.

 

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی : یکی از مهم ترین وسایلی که در هر باغ عروسی وجود دارد ، میز و صندلی های آن می باشد.

در واقع این میز و صندلی و چگونگی چیدمان آن ها و همچنین حالت و رنگ صندلی ها در دکوراسیون باغ عروسی تاثیر زیادی داشته است.

پس طبیعی است که در چگونگی انجام تشریفات عروسی و تشریفات مجالس  نقش مهمی داشته باشد. گاهی اوقات برای برگزاری یک مراسم فضای کوچکی در اختیار می باشد ولی بگونه ی چیدمان قرار گرفته است که سبب می شود بسیار زیبا و مناسب باشد.

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی

در خدمات مجالس چیدمان میز شام در تشریفات عروسی یک فضا باید به گونه ی باشد که مهمانان به راحتی بتوانند آمد و شد داشته باشند و برای پذیرایی و دسترسی به خدمات فضای کافی در اختیار وجود داشته باشد. طبیعی است اگر مهمانی در مراسم احساس راحتی و آسایش نکند از نحوه ی برگزاری مراسم خشنود نخواهد بود و طبیعا بر روی تمام روند مراسم تاثیر منفی خواهد داشت.

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی شب آرا نور

باید دقت کنید مسائل مهمی در این رابطه حائز اهمیت می باشند که عبارت از چگونگی مراسم جشن در باغ ، دکوراسیون و تزئینات و ….

باید بدانید طراحی دکور باغ ها از دید عمومی بسیار سخت تر و دشوارتر از تزیئن تالارها و فضاهای بسته می باشد.

اگر تزئین میز و صندلی ها و طراحی ها به صورت صحیحی انجام شده باشد خدمات مجلس و تشریفات خیلی کامل تر و بهتر صورت می گیرد.

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی از مواردی است که می تواند به واسطه کارکنان باغ یا تالار عروسی یا به سلیقه شخصی میزبان تغییر کند. البته طبیعی است که این مراسم برای همه حساس و مشکل باشد زیرا به عنوان شبی به یاد ماندنی در ذهن خواهد ماند. پس نتیجه می گیریم که باید تلاش بسیاری کنیم تا به بهترین شکل ممکن تزئین و دکوراسیون انجام گردد.

طراحی چیدمان میز شام در تشریفات عروسی

در طراحی چیدمان میز شام موارد زیادی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم :

·          رومیزی جذاب

رومیزی که امروزه در بیشتر مکان ها از آن استفاده می شود . برای میزهای مختلف به منظور تزئین و طراحی شیک تر رومیزی در نظر گرفته خواهد شد.

بهتر است از رومیزی های استفاده شود که روی آنها با موارد مختلفی کار شده باشد مثلا دارای نگین و منجوق دوزی باشند که در نهایت سبب شیک تر نشان دادن آن خواهد شد. جذابیت رومیزی وشیک بودن آن می توانند کمک کند تا میز شام خیلی زیباتر جلوه دهد. البته گاهی دیده شد که در لبه های رومیزی و در انتهای آن از نوارهای رنگی جذاب استفاده می گردد.

·          استفاده از گل

تشریفات مجالس مختلف برای اینکه میز شام را آراسته تر و شیک تر جلوه دهند از گل های متنوعی مانند داودی ، سوسن ، رز و میمون استفاده می کنند. البته نباید از سایز گل غافل شد چرا که باید با سایز میزشام همخوانی داشته باشندهر چقد میزان ساقه گل بیشتر باشد شیک و جذاب تر خواهد بود. سعی کنید از گل های استفاده نمایید که رنگ آنها با المان های میز مانند دستمال و رومیزی ست باشد .

·          شمع

اگر می خواهید سفره آرایی خود را تکمیل کنید و به جذابیت بیش از حد آن کمک کنید باید در دو طرف گل شمع بگذارید البته شمع ها در زمان صرف شام باید روشن گردند . در رابطه با قرار دادن شمع نیز باید با ارتفاع گل ها هم اندازه باشد.

·          لیوان

عده ی همواره فکر میکنند که برای هر نوشیدنی یک لیوان مخصوص بگذارند خوب طبیعی است که بسیار مناسب باشد ولی در نهایت سبب شلوغ تر شدن میز و کاهش میزان کارایی میزخواهد شد. سعی کنید بیشتر از یک یا دو لیوان برای مجالس خود استفاده نکنید . همین تعداد برای هر مهمان کفایت می کند.

·          استفاده از دستمال سفره

دستمال سفره هم در خدمات مجلس بسیار تاثیر گذار می باشد سعی کنید از دستمالی استفاده کنید که علاوه بر رنگ شیک به بهترین و قشنگ ترین حالت ممکن تا شده باشد و سپس بر روی بشقاب قرار بگیرد.

·         چاقو ، چنگال، قاشق :

خوب اصلی ترین وسیله ی که در رابطه با هر میز شام وجود دارد چاقو ، چنگال و قاشق است. باید به گونه ی این موارد چیده شود که زیبا و جذاب باشد چرا که نحوه ی چیدمان آنها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. البته بر روی میز شام برای دسرها هم از قاشق های کوچک بخصوصی استفاده نمایید.
اگر شما هم تمامی موارد گفته شده را به دقت انجام دهید ،قطعا به بهترین شکل ممکن میز شام عروسی تان برگزار می شود.

 

نکات مهم شیک پوشی در مراسم عروسی

در موقع خرید لباس برای مجالس عروسی علاوه بر دقت کردن به جنس لباس که بهترین جنس ممکن باشد همانطور که می دانید خرید شلواری که جنس آن خوب باشد و همچنین خوب و خوش دوخت باشد بهتر از این است که چند تا شلوار با جنس پایین بخرید. به این نکته هم توجه کنید که چه رنگی به شما می آید و چه نوع لباسی متناسب اندام شما باشد.

انتخابد ست لباس مشکی برای مراسم عروسی انتخاب مناسبی نیست. بهتر است لباسی که برای پوشیدن در مجالس انتخاب می کنید دارای رنگ های زیر باشد مانند آبی یا فیروزه ای یا پارچه هایی که طرح دار باشد بسیار زیبا جلوه می کنند. از پوشیدن رنگ سفید در تشریفات عروسی دیگران خودداری کنید چون این رنگ فقط و فقط مخصوص عروس می باشد.

سعی کنید در پوششتان یک قسمت را برجسته کنید تا خیره کننده و زیبا شوید حالا ممکن است از بخش پوشاکتان کفش یا یک تکه از جواهرتان باشد.اگر پیراهن شما با سنگ تزیین شده باشد یا لباستان رنگ بسیار جذابی داشته باشد سعی کنید طلا جواهر کمی آویزان کنید.در مراسم عروسی پوشیدن کفش تخت مناسب نمی باشد.از نکات بسیار مهم و قابل توجه در مراسم عروسی پاشنه های کفش هایتان است همانطور که می دانید پوشیدن لباس های تخت و بدون پاشنه با لباس مجلسی و یا با لباسهای رسمی مناسب نمی باشد.

در ادامه شما را عناصر استایل و شیک پوشی که از مد روز و زمان تاثیر پذیر نیست و همه ی خانم ها باید در کمد لباس خود آنها را داشته باشد آشنا می کنیم با تشریفات مجالس شب آرا نور همراه باشید…

پیراهن مشکی کوتاه

در نکات مهم شیک پوشی در تشریفات عروسی هنگامی که نوبت به انتخاب مناسب ترین پیراهن مشکی کوتاه می رسد شما باید لباسی را برگزینید که کوتاه باشد ولی نه به

اندازه زیاد بلکه به صورتی که روی اندامتان بنشیند،به طوری که در موقع پوشیدن لباس احساس راحتی کنید و در عین حال

زیبا جلوه کنید.

کفش تخت باله

در تشریفات وقتی شما دلتان نمی خواهد کفش پاشنه بلند بپوشید و خود را از پوشیدن این نوع کفش ها رها کنید و به پاهای خود استراحت بدهید.

کفش های باله انتخاب خوب و مناسب و درعین حال شیکی است،مزیتی که استفاده کردن از این نوع کفش ها دارد این

است که این کفش ها با هر لباسی هماهنگ می شود و با گذشت زمان از مد نمی افتد،در انتخاب خرید کفش دقت کنید که کفش ها اندازه دقیق پایتان باشد طوری نباشد که موقع راه رفتن از پایتان در بیاید و دقیقا اندازه پایتان باشد.

بلوز سفید

از جمله رنگ هایی که ما با پوشیدن آن همیشه با نشاط و با طراوت دیده می شویم و تقریبا با هر لباس دیگری تناسب دارد

بلوز سفید است که شما میتوانید آن را با یک دامن تنگ کوتاه یا یک شلوار جین آبی بپوشید و صاحب یک تیپ معمولی شوید.

شلوار جین

در خرید شلوار جین برای مراسم عروسی سعی کنید جینی که جنس خوبی داشته باشد وبه رنگ های تیره یا معمولی باشد.برای شیک پوش بودن

یک شلوار جین کافی است ولی باشرایطی که شلوار دقیقا اندازه شما باشد .

 

 

 

خدمات کریستال آرایی در تشریفات عروسی

زمانی که شیئی را از کریستال می سازند واقعا جلوه ی خیره کننده و جذاب دارد. توسط این اشیاه نور به راحتی انعکاس داده می شود و سبب می شود که نور پردازی در فضا و زیبایی خاصی به محیط داده شود.

در سالن های عروسی برای اینکه زیبایی و تزئین جالبی به فضا بدهند از کریستال استفاده می کنند. البته کریستال در تشریفات عروسی کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است : با تشریفات شب آرا نور همراه باشید.

 

کریستال آرایی در تشریفات عروسی

کریستال آرایی تزئین شعمدانی ها

با اینکه کریستال ها ظریف می باشند ولی برای تزئین شمعدانی ها از آنها استفاده می گردد، باید دقت داشته باشید که با احتیاط لازم آنها را حمل کنید .

زمانی که یک شمعدانی از کریستال ساخته می شود بهتر از شمعدانی فلزی است زیرا سریعا داغ می شوند. شمعدانی های کریستالی این روزها طرفداران زیادی دارند و برای میز مهمانان نیز از آن ها استفاده می شود و همچنین می توانند نور را زیباتر نشان دهند.

کریستال آرایی لوسترها

یکی از ضروریاتی که باید در سالن های عروسی باید حتما بکار گرفته شود لوستر است ؛ لوسترها به زیبایی بهتر سالن عروسی کمک می کنند.

اگر بتوان لوسترها را از کریستال بسازیم قطعا سالنی زیباتر و رویایی تر خواهیم داشت. هنگامی که نورهای رنگی از بین شیشه های کریستالی عبور کنند قطعا در فضای سالن تشریفات عروسی درخشش نور زیادتری رخ می دهد و این موضوع موجب می شود تا سالن عروسی بسیار زیبا و رویایی باشد.

 

کریستال آرایی گلدان ها

در تصاویر تشریفات عروسی گاهی بر روی میز مهمانان گلدان های کوچکی قرار داده میشود که این گلدان ها سبب می شود میزها بسیار زیبا باشند. در صورتی بتوان از گلدان های استفاده کرد که از جنس کریستال باشند قطعا می توان جلوه ی زیباتری را به میزها داد.

البته فراموش نکنید که گلدان های جنس کریستالی به نسبت دیگر گلدان ها وزن بیشتری دارند و تعادلشان بر روی میز حفظ می شود و با هر تکانی نمی افتند. گلدان های کریستالی را رسمی تر نشان می دهند. فیلم مراسم عروسی

چیدمان سفره عقد

گاهی در میان برخی از زوجین عزیز می بینیم که دوست دارند مجلسی باشکوه داشته باشند. برای همین از همه تدارکات برای فیلم تشریفات عروسی و پذیرایی مهمان استفاده می کنند و برای اینکه مجلسشان باشکوه تر جلوه دهد در گوشه ی از سالن سفره عقدی زیبا قرار میدهند. اما این سفره عقد نباید ساده باشد و باید شیک به نظر بیاید.

برای اینکه سفره عقد عروسی را تزئین نماید از شمعدانی ، گل و دیگر وسایل تزئینی استفاده می کنند. گل های کریستالی می توانند در زیباکردن سفره عقد می توانند به شما کمک کنند. بهتر است برای تزئین سفره عقد از وسایلی استفاده کنید که کریستالی باشد. مانند شمعدان های کریستالی ، گلدان و …

 

کریستال آرایی

حتی شما می توانید از ظروفی استفاده کنید که جنس کریستالی دارند و برای پذیرایی از مهمانان از آنها استفاده نمایید.

ظروف پذیرایی

یکی از مواردی که باید در تشریفات عروسی به آن دقت زیادی شود و لوکس استفاده گردد ظروف پذیرایی می باشد. در بیشتر مواقع از ظروف چینی استفاده می کنند ولی گاهی در میان این ظروف لیوان های کریستالی دیده می شود که موجب زیبایی بیشتر خواهند ش

 

دیزاین باغ تالار عروسی : در مراسم عروسی و زمان برگزاری آن ، خانواده های عروس و داماد تلاش می کنند تا بتوانند به بهترین شکل از مهمان های خود پذیرایی کنند و مراسم عروسی شان را برگزار کنند. زمانی که می خواهید تالار عروسی را انتخاب کنید باید به تزیئنات و زیبایی های تالار دقت کافی داشته باشید.

طراحی و دیزاین باغ تالار عروسی

اگر می خواهید تالار عروسی تان فوق العاده باشد پس باید بدانید تالار و تزئینات آن نقش مهمی در برگزاری مراسم دارند. در ادامه این پست به بررسی برخی از ویژگی ها پرداخته ایم که کمک می کنند تا شما بتوانید تالار عروسی تان را انتخاب نمایید.

نورپردازیتالار عروسی

همه ی ما می دانیم که برای دیزاین باغ تالار عروسی نور پردازی نوعی فضای لاکچری را به وجود می آید و سبب می شود که  مراسمتان زیباتر نشان داده شودو در بهترین تالار برای جایگاه عروس و داماد از نورهای رنگی استفاده می کند که معمولا از نور بنفش و یا رنگین کمانی استفاده می نمایند.

فضای زیبا برای پذیرایی از مهمان ها

بهترین دیزاین باغ تالار عروسی به آن دسته ی اختصاص داشته است که فضای آزاد و مناسب را برای پذیرایی از مهمان ها آماده کرده اند. نباید فضا آنقدر کوچک و جمع وجور باشد که در زمان رقص و پایکوبی این امکان فراهم نباشد که از مهمان ها پذیرایی شود.