پارتیشن چوبی دکومد

پارتیشن چوبی یکی از انواع پارتیشن اداری مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک می باشد که همانطور که از نامش معلوم است پارتیشنی میباشد که از جنس چوب میباشد . برای ساخت پارتیشن چوبی یا به زبان انگلیسی : wood partition wall  از چوب استفاده میشود معمولا خرید مبلمان اداری چوبی که از آن برای ساخت پارتیشن دوجداره چوبی استفاده میشود چوب افرا میباشد . برای ایجاد و ساخت یک جدا کننده و یا دیوار کاذب این اختیار وجود دارد که متریال یا مصالح مختلفی مبلمان اداری را بتوان انتخاب کرد.

 

پارتیشن چوبی دکومد

اما نکته اینجاست که باید تصمیم گرفت که کدام مدل و چه نوع مصالح و متریالی برای پارتیشن دوجداره دفتر کار ما مناسب است . این موضوع کاملاً شفاف است که استفاده از چوب برای پارتیشن با کیفیت دفتر کار یک انتخاب خوب خواهد بود چونکه گرمای طبیعی چوب و سازگاری چوب با محیط برای ما لذت بخش خواهد بود . فرایند انتخاب نوع پارتیشن اداری بستگی به سلیقه و ذوق افراد دارد قیمت پارتیشن  و به تعداد افراد روی کره زمین سلایق و علایق مختلفی وجود دارد . شاید بعضی از افراد جامعه با احترام به طبیعت و جلوگیری از قطع درختان به فروش پارتیشن متریال چوب و یا پارتیشن چوبی علاقه ای نداشته باشند و تمایل به انتخاب پارتیشن شیشه ای , پارتیشن آلومینیوم و یا پارتیشن ام دی اف داشته باشند .

 

توصیه در مورد خرید پارتیشن چوبی

پبشنهاد و نظر شخصی پارتیشن دکومد استفاده از ام دی اف «MDF» یا همان فیبر با چگالی متوسط : MEDIUM DENSITY FIBER میباشد . ام دی اف علاوه بر داشتن خواص جچوب از لحاظ زیبایی , رنگ و شکل و شمایل دوستدار طبیعت هم میباشد و از بابت استفاده از پارتیشن چوب و عذاب وجدان قطع درختان جنگل و از بین رفتن منابع طبیعی هم خیالمان راحت میشود . در ضمت ام دی اف مقاومت بالایی دارد و در برش و حالت دادن نیز کمتر از پارتیشن اداری  چوب نمیباشد علاوه بر اینکه در مقابل آتش هم مقاوم است و عملیات رنگ آمیزی و بتونه که برای چوب لازم است در رابطه با ام دی اف ضروری نیست چراکه این متریال دوستدار پارتیشن دوجداره  طبیعت از روکش برای تنوع رنگی خود استفاده میکند.

 

یکی دیگر از برتریها پارتیشن دکومد  و دلایل عدم انتخاب متریال چوب بررسی وضعیت این پارتیشن ها از لحاظ قیمت میباشد . اکثر افراد در جستجوی پارتیشن اداری ارزان هستند پس باید بدانیم که از دیگر فواید استفاده از خرید پارتیشن بجای پارتیشن چوبی فروش پارتیشن تمام شده پارتیشن اداری است که همانطور که قابل پیش بینی و تصور است قیمت پارتیشن اداری ساخته شده از MDF ارزان تر از پارتیشن با کیفیت ساخته شده از چوب میباشد . برای اطلاع از قیمت پارتیشن اداری دوجداره همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید .

 

 

پارتیشن مدل جدید از نظر فروشندگان انواع مختلف دارد . از نظر نوع جنس و شکل ظاهری پارتیشن دوجداره دسته بندی می شود و در بیشتر مواقع هم نامهای متفاوت و مختلفی شرکت پارتیشن  را هم برای محصولات خود انتخاب میکنند . همه فروشندگان معتقدند که بهترین پارتیشن را به مشتری خود ارائه می دهند .

 

قیمت نصب پارتیشن فروشندگان که خود در چند دسته قرار میگیرند : بعضی از فروشندگان که در فروشگاهها مستقر هستند و به اصطلاح فروشگاه یا نمایشگاه مبلمان اداری دارند نماینده فروش پارتیشن ترکیه ای یک کارگاه یا کارخانه می باشند . در بعضی موارد هم تولید کننده هزینه نصب پارتیشن یا مبلمان اداری می باشند . برخی از فروشندگان بصورت واسطه ای کار میکنند بدین صورت که در دفتر کار یا شرکت نمونه پارتیشن دوجداره در شو روم گذاشته دکومد  و با تولید کننده دیگری همکاری میکنند و دسته بعدی پارتیشن اداری دوجداره  خود تولید کنندگان پارتیشن اداری دوجداره و مبلمان اداری می باشند که هم فروش مستقیم داشته و هم به سایر همکاران سرویس می دهند .

 

خوب پارتیشن  تا این جا متوجه شدیم که خود عاملین فروش و فروشندگان یا تولیدکنندگان پارتیشن دارای تنوع می باشند حالا در نظر بگیرید که هریک از این تولید کننده ها نصب پارتیشن  را با مشخصات متنوع و جزییات متفاوت ارائه دهند . آثار این تنوع در بازار منجر به گمراهی پارتیشن اداری  و سردرگمی مشتری خواهد شد .پس نیاز است که به بررسی پارتیشن دوجداره در بازار ایران و تهران بپردازیم و این بازار شلوغ تولید کنندگان , فروشندگان پارتیشن دوجداره  و واسطه ها و تنوع تولیدات از جمله پارتیشن دکومد را کمی مرتب و دسته بندی کنیم .

 

تبلیغات زیادی را در مورد خرید پارتیشن در روزنامه , آگهی نامه ها ,مجلات و سایتهای گوناگون مشاهده می کنیم . همانطور که اشاره شد برخی از افرادی که در زمینه فروش پارتیشن دوجداره فعالیت میکنند تولید کننده فروش پارتیشن می باشند .

دکومد تولید کننده پارتیشن اداری

تولید کننده پارتیشن اداری دوجداره صد در صد تعریف و استاندارد خاص خود را در مورد پارتیشن دوجداره دارد و عده ای از تولید کنندگان پارتیشن دو جداره اداری سعی بر تولید ارزان و با قیمت تمام شده پارتیشن ترکیه ای پایین دارند و فقط کاهش قیمت را در تولید پارتیشن در نظر میگیرند هزینه نصب پارتیشن  . به این منظور به ناچار به جای استفاده از ام دی اف از نئوپان و لترون استفاده می نمایند و یا ممکن است به جای پی وی سی دو میلیمتری از نوار لبه pvc یک میلیمتری استفاده کنند .هنر فرایند قیمت نصب پارتیشن  کاهش قیمت در تولید عدم برهم زدن تعادل کیفیت و کمیت می باشد .

 

در زمینه کاهش قیمت نصب پارتیشن  , نحوه نصب و اتصال پارتیشن دوجداره نیز نقش مهمی دارد . بطور مثال : اینکه از پیچ در روی کار و بدنه پارتیشن دوجداره استفاده شود و یا توسط میخ این شرکت پارتیشن انجام گیرد باعث کاهش قیمت در هزینه نصب پارتیشن مدل جدید  دوجداره می شود در این روش پیچ کردن بدنه پارتیشن با کیفیت از روی ام دی اف پارتیشن و یا استفاده از یک دستگاه پمپ باد و میخ بادی قیمت پارتیشن  یا همان تیپو سرعت کار را افزایش میدهد .

 

مشکل افزایش سرعت کار پارتیشن  نیست مشکل اینجاست که در ظاهر پارتیشن اداری نصب شده است و اتفاقا خیلی هم محکم می باشد ولی باید منتظر روزی بود که مالک این  پارتیشن دوجداره  قصد جابجایی مکان یا حتی پلن و چیدمان پارتیشن خود را داشته باشد . پارتیشن دکومد چیز باقی مانده از باز کردن پارتیشنها و دمونتاژ آنها جز خرابه و آواری از ام دی اف و یا نئوپان غیر قابل مصرف , نخواهد بود و احتیاج به هزینه , وقت و خرید پارتیشن حوصله و اعصاب خواهد بود تا دوباره نسبت به خرید و نصب پارتیشن دوجداره اقدام گردد . مثال دیگر در نصبهای غیر استاندارد و نامتعارف فروش پارتیشن مسئله شکستن شیشه پنجره های قیمت پارتیشن می باشد که در روشهای اصولی این امر به سادگی و سهولت بدون آسیب به پارتیشن انجام می پذیرد .

 

یکی دیگر از عوامل کاهش قیمت دکومد در پارتیشن عدم استفاده از ستونهای ام دی اف 25 میلیمتری می باشد که در برابر قیمتی که از قیمت کل پارتیشن کاسته میشود , منطقی نیست . پارتیشن اداری دوجداره  همانطور که بارها به این موضوع پرداخته ایم یاد آور میشود پارتیشن ترکیه ای  که تغییر استاندارد تعریف شده برای پارتیشن به منظور کاهش قیمت اشتباه می باشد . در بعضی از تولیدات مشاهده گردیده که این ستونها حذف شده و بلوکهی پارتیشن بدون فاصله و بدون این اسکلت نصب میشوند که هزینه نصب پارتیشن شده استحکام لازم را ندارد و بسیار خطرناک می باشد . در مورد ستونهای با ضخامت 25 میلیمتر و اتصال الیت و جنس بدنه در پارتیشن آشنا شدیم و علت تفاوت  قیمت نصب پارتیشن  در بین تولید کننده و فروشنده مشخص شد .

 

پس با مطالعه نصب پارتیشن این مطالب جامع در مورد پارتیشن دوجداره اداری بدین صورت نتیجه گیری کنیم که صرفا به دنبال خرید نام پارتیشن دوجداره نباشیم و قیمت را ملاک قرار ندهیم شرکت پارتیشن و همیشه جزییات محصول را هم مطالعه کنیم تا خرید بهتری پارتیشن مدل جدید  را انجام دهیم و با خیالی آسوده از آن لذت ببریم .